De leverancier van uw ME-TIME
Professionele huishoudhulp met dienstencheques

Veelgestelde vragen van klanten

U heeft waarschijnlijk heel wat vragen in deze verwarrende en snel veranderende periode. Hieronder vindt u alvast de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen:


Wanneer wordt de dienstverlening heropgestart?

Omwille van uw veiligheid en die van onze medewerkers werd beslist om de dienstverlening tijdelijk te onderbreken gedurende de periode van strikte maatregelen. Deze periode loopt voorlopig tot en met 19 april 2020. Onder voorbehoud van verlenging van deze maatregelen hernemen we dus de dienstverlening vanaf 20 april 2020. We houden u op de hoogte en contacteren u van zodra we heropstarten.

Zijn de kantoren bereikbaar tijdens deze periode?
Onze kantoren zullen gesloten zijn tijdens deze periode omwille van de strenge veiligheidsvoorschriften. We blijven tijdens de kantooruren wel telefonisch en (bij voorkeur) via mail bereikbaar voor eventuele vragen of problemen.


Ik heb dienstencheques die zullen vervallen tijdens de periode van onderbreking, wat moet ik doen?
Zowel de Vlaamse als de Brusselse overheid hebben beslist om de geldigheidsduur van de dienstencheques die gaan vervallen in de coronaperiode (maart en april) te verlengen met drie maanden. Meer info kan je hier vinden:

Zijn de strijkateliers geopend tijdens deze periode?
Omwille van uw veiligheid en die van onze medewerkers werd beslist om de dienstverlening tijdelijk te onderbreken gedurende de periode van strikte maatregelen. Daarenboven vallen de strijkateliers onder de toepassing van het besluit rond niet-noodzakelijke winkels en moeten ze dus verplicht gesloten blijven. Deze periode loopt voorlopig tot 19 april 2020. Onder voorbehoud van verlenging van deze maatregelen hernemen we dus de dienstverlening vanaf 20 april 2020.

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Geen probleem, u kan uiteraard altijd bij onze kantoren terecht.